Argeșenii nu se dau în vânt după Dacia Spring

Deși locuiesc în patria Daciei, și mulți dintre ei muncesc la Dacia sau în industria orizontală a constructorului de mașini de la Mioveni, argeșenii nu se dau în vânt după modelul electric Spring. Astfel, în mai puţin de o lună de la începutul livrărilor, Dacia Spring, primul automobil electric al mărcii româneşti deţinute de grupul Renault, a ajuns deja la primii 1.000 de clienţi din ţara noastră. După cum precizează reprezentanţii Dacia, aproximativ o treime dintre vehiculele livrate au ajuns în posesia unor clienţi din Bucureşti şi din judeţul Ilfov. Volume importante ale livrărilor de Dacia Spring au fost înregistrate şi în judeţele Timiş, Iaşi, Cluj şi Braşov.

Majoritatea covârşitoare a clienţilor (95%) a dorit să dispună şi de sistemul de încărcare rapidă la bornă de curent continuu, oferit opţional. Modelul este echipat în serie cu un cablu mode 3 (7KW AC) pentru wallbox. Albastrul se afirmă deja drept culoarea preferată de clienţii primului model 100% electric din gama Dacia, 40% dintre vehiculele livrate în luna octombrie având această nuanţă de caroserie.

Fabricată în China, Dacia Spring dispune de un motor electric de 33 KW (45 CP), cuplat cu o baterie de 26,8 KWh care asigură o autonomie de 230 km conform ciclului WLTP şi de 305 km conform ciclului WLTP City (care cuprinde doar partea urbană a ciclului omologat). Modelul beneficiază, în serie, de numeroase echipamente de siguranţă, printre care: limitator de viteză, ABS, ESP, repartitor electronic al forţei de frânare, 6 airbag-uri, apel de urgenţă (buton SOS), aprindere automată a farurilor şi frânare automată de urgenţă. Garanţia oferită de producător este de trei ani sau 100.000 km pentru vehicul şi de 8 ani sau 120.000 km pentru bateria electrică. Mai trebuie spus că la sfârşitul lunii octombrie, Dacia Spring ajunsese deja la peste 30.000 de comenzi în toată Europa. 

Sursa foto: adevarul.ro

One thought on “Argeșenii nu se dau în vânt după Dacia Spring

  1. Prețul, ne interesează și dacă este posibil să se achiziționeze o „baterie de rezervă” încărcată electric, având în vedere că dacă te lasă bateria pe traseu, cum poti să-ți continui deplasarea până la prima statie de încărcare?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

FC Argeș riscă să piardă licența pentru Liga I

Deși în ultima perioadă au demonstrat că-și merită din plin locul pe prima scenă a fotbalului național, alb-violeții se află acum foarte aproape de a pierde licența pentru Liga I. Aceasta nu din rațiuni competiționale, ci administrative. Astfel, preşedintele FRF, Răzvan Burleanu, a anunţat că pregăteşte o reformă în fotbalul […]
Liga I FC Argeș

You May Like

Subscribe US Now

error: Content is protected !!