Treptat, uzinele Dacia din Tanger şi Mioveni se vor specializa – Mioveni pe SUV-uri şi Tanger pe maşinile „joase”, a lăsat să se înțeleagă recent Denis Le Vot, șeful Dacia.
Dacia aduce profit şi venituri Grupului Renault, iar importanţa sa este cu atât mai importantă în contextul în care Renault a renegociat parteneriatul cu Nissan în cadrul Alianţei. Dacă până acum Renault şi Nissan negociau împreună achiziţiile de componente, de acum înainte fiecare marcă va merge pe cont propriu către furnizori, însă vor continua să colaboreze, unele modele Nissan fiind în continuare asamblate în fabricie Renault din Europa.
„Dacia este importantă pentru Renault, este în centru deoarece vine cu profitabilitate de două cifre. Renault are profitabilitate cu o singură cifră. Dacia nu poate exista fără Renault şi Renault fără Dacia. Este acolo deoarece utilizăm asseturile Renault şi vedem pe Dacia tehnologiile deja dezvoltate. Nu trebuie să amortizăm o dezvoltare întreagă. Şi nu mergem către flote, discounturi, care nu duc nicăieri. Nu facem volume foarte mari, ci foarte bune pentru că ne concentrăm pe retail, nu pe flote. Mai mult, după ce modelele Dacia sunt dezvoltate, conceptul este utilizat mai departe în America de Sud”, a spus Denis Le Vot într-o discuţie restrânsă cu un grup de jurnalişti din România, citat de zf.ro.
Primele salturi pentru Dacia vor veni cu ajutorul noilor Duster şi Bigster şi va urma cel puţin un alt nou model în gamă. „Noi vom continua să producem cu o maşină mai puţin decât avem cerere“, a mai spus Denis Le Vot, CEO al Dacia.
4 thoughts on “Uzina Dacia de la Mioveni se va specializa pe SUV-uri ”