Bijuteriile Teilor au fost purtate la Festivalul Internaţional de Film de la Cannes

Brandul românesc de bijuterii Teilor, ce deţine o reţea de circa 50 de magazine în mai multe ţări, a fost prezent la Festivalul Internaţional de Film de la Cannes. Piesele mărcii au fost purtate de actriţa şi modelul Catrinel Marlon, de Nicole Cavallo, creative director la Nicole Milano Official şi Bianca Niculae, manechin. Spre exemplu, Catrinel Marlon, ambasadoarea mărcii pe plan naţional şi internaţional, a purtat cercei din aur alb de 18K cu diamante de 5.2ct şi de 1.7ct.

Brandul, o afacere pornită în Pitești, pe strada Teilor, are o prezenţă de peste două decenii pe piaţa din România, operând peste 50 de magazine offline atât la nivel naţional, cât şi internaţional, în Bulgaria (Sofia) şi Polonia (Varşovia). Compania e prezentă şi online.

În 2021, compania a lansat trei site-uri internaţionale: teilor.bg, teilor.pl şi teilor.com. Se continuă, astfel, planurile de expansiune internaţională, atât în online, cât şi la nivelul magazinelor fizice. 

În 2020, a fost înregistrată o cifră de afaceri de peste 28,8 milioane euro, în scădere cu aproximativ 10% faţă de anul precedent pe fondul pandemiei de Covid-19 care a dus la închiderea temporară a magazinelor offline.

Sursa foto: zf.ro

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Next Post

„Locuri literare piteștene” – o carte altfel despre Pitești

După „Pitești, Povestiri dintr-o geografie urbană” (Volumul I – 2016, Volumul II – 2018) și „Ipostaze imaginare ale Piteștilor. Meditații, reprezentări idei” apărută în 2019, reeditaă și adăugită în 2020, profesorul piteștean Florin Chivoci și-a lansat și ce-a de-a treia carte, tot despre Pitești și tot printr-o abordare originală. Astfel, […]
Prof. Florin Chivoci

Subscribe US Now

error: Content is protected !!