Sonimpex Topoloveni, producătorul magiunului de prune de Topoloveni, companie deţinută de antreprenoarea Bibiana Stanciulov, a început anul 2021 cu promovarea brandului la nivel naţional, iar planurile pentru acest an prevăd dezvoltarea unor produse noi şi extinderea peste hotare, după ce produsul tradiţional românesc a ajuns anul trecut în Vietnam şi Dubai, potrivit ZF.
„Anul 2021 a început cu promovarea magiunului de prune de Topooveni în România, din fonduri europene. Am rămas pe poziţii şi sper ca eforturile noastre să fie compensate de consumatori. (…) Anul acesta vom avea un scenariu de buget cu minimum 20% mai mare decât anul trecut, peste 1,2 milioane de euro”, a spus Bibiana Stanciulov pentru Ziarul Financiar. Ea afirmă că anul 2020 a fost unul de aşezare pe piaţă pentru companie, care şi-a păstrat direcţia gândită la început, în pofida schimbărilor aduse de pandemia de COVID-19. „Cred că şi în 2021, cu aceleaşi eforturi ca anul trecut, vom reuşi să răspundem cerinţelor consumatorilor.”, a mai spus Stanciulov.